Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Sklep Firany24.pl umożliwia zwrot zamówionego towaru w terminie 14dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Formularz dostępny jest tutaj

           

Do formularza proszę dołączyć kopię dokumentu zakupu.

Jeżeli zwracany jest cały zamówiony towar to kupującemu przysługuje zwrot w wysokości całej wpłaconej kwoty (towar + przesyłka). Odesłanie towaru do sprzedawcy jest na koszt kupującego.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, możliwości zwrotu nie podlegają towary wykonane na indywidualne zlecenie kupującego, powodujące zmiany w towarze dostarczonym przez producenta, w szczególności:

- towar (materiały, firany, zasłony, itp.) sprzedawany ma metry bieżące, ucięte zgodnie z zamówieniem kupującego,
- firany, zasłony, tkaniny z usługą skracania, wszycia taśmy, obszycia zgodnie z zamówieniem kupującego.

Zwrot środków następuje wyłącznie na wskazany przez kupującego numer rachunku.

 

Reklamacja

Wszystkie oferowane produkty są nowe.  Jeżeli otrzymany towar okaże się  wadliwy, proszę odesłać na adres z faktury w celu wymiany na towar bez wad. Przed odesłaniem konieczny jest kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółów. Wyjątek stanowi towar z wyszczególnioną informacją o wadzie, która jest przyczyną obniżonej ceny.  

 

Adres do zwrotu

Net.Com
Królowej Jadwigi 4/14
39-400 Tarnobrzeg

woj. podkarpackie